Sunday, July 15, 2012

15.7.2012

assalamualaikum :)
fuh. dah masuk july 2012. cepat betul.

btw, hari nih 15.7.2012. birthday my mom yang tercinta. sanah helwah mak ura..
already contact my mom wish her birthday. sangat sangat sayang my mom. mak yang banyak berkorban demi anak dia ni. semoga mak di panjangkan umor dan dimurahkan rezeki. amin3, ya robb... semoga mak bahagia soXmo  jugak. amin!!!


7 days to go.


anyway, 7 hari lagi birthday saya pulak! yeay! alhamdulillah! nak dekat 22 tahun saya hidup...  terima kasih sangat sangat kepadaNYA. 


oh ye, alang alang update ni nak cerita jugak pasal story saya jap tadi. baru jap tadi saya dengan roommate anis and my senior kak jamilah went to restaurant naina’s.. kteorang pergi sebab teringin nak makan ABC. akhirnya termakbullah hajat kteorang nak makan benda alah tu. manis betul tau!  tak mau dah, tak mau.

jom, tengok gambar kteorang..


ini saya punya


bersama k. jamilah


roommate* my bestie friend, anis


 manis sangat sampai tak habis makan

bhai, as salam.





No comments: