Thursday, February 21, 2013

Sepanjang cuti semester :)

assalamualaikum :)

oit. ini entry pertama saya update untuk bulan februari. memandangkan cuti semester dah habis, meh saya ceritakan pasal cuti sebulan saya. hee ~

let the pictures speak for themselves.






jalan jalan di Rantau Panjang, Kelantan bersama roomate Anis from Perak dan family saya. 
(if i'm not mistaken hari kedua cuti)




hadapan Masjid Beijing di Rantau Panjang


dalam masjid Beijing. Anis and my adiks. :)
(most of pictures saya yang ambik. jadi muka saya kurang masuk gambar)


1o.2.2o13 -> sepupu tunang
congrate k.chek dgn tunangnya abe sham


13.2.2o13 -> picnic di Jeram Linang



14.2.3o13-> hang out dengan kawan masa sekolah in Kb mall




love u both.. tq yank2 berdua sebab kawan dengan ite sampai sekarang. ite sayang kamoo. 

ada banyak lagi tempat yang saya keluar jalan jalan sepanjang cuti sebulan dengan family dan ada juga dengan kawan 1  kampung yang ambik saya jalan jalan. wah! details ko ceritain azi. 

ikut suka saya la kan. blog saya. huahaha (gelak jahat)

tq kepada along and sue. lain kali ajak ite keluar lagi ek? hikhik. ite suka tang jalan jalan ni. ite nak keluar tapi tak tahu nak pergi mana dan mak ayah tak bagi sangat keluar ni. padahal dah 23 tahun da. bhahaha.. that's all untuk entry kali ni. jumpa lagi. :)





No comments: