Thursday, May 31, 2012

Di Khianat

Err melampau ke tajuk?

Korang pernah atau selalu beli secara online barang barang?

first time saya cuba beli beg kat fb ni, memang gila nice tengok kat gambar wooo
saya dengan rasa tak sabar, lagi lagi ada duit kan, beli lah kat fb. sampai je kat tangan saya, err saya order dua beg, tapi 1 beg je sampai, saya coling coling orang yang bertanggungjawab tuh, dia kata 1 lagi dah rosak, suh tukar yang lain, saya pun pilih la yang lain, dalam beberapa hari sampai la kat tangan saya.

ha first beg tidak memberi kepuasan langsung! sebab saya expect beg uh besar, tak sangka kecil molek je -.- , tapi cantik, nasib kau cantik.

second beg tu pulak, kebesaran dia memuaskan sebab pengajaran dari beg yang pertama. tetapi ! sangat mengecewakan ada scratch sikit kat bag. saya bagitahulah owner shop tuh. pastu saya cek kat gambar kat fb, ha memang nampak sikit scratch demnn! owner tuh cakap 'kamu dah nampak, saya tak boleh buat pape'.

korang rasa service ni bagus ke???

even kat mydin pun customer boleh return bag, reason dia ' anak saya tak suka bag ni '.
pehh saya lebih percaya kat mydin! bhaha.

saya tak nak beli dah kat blog@fb. menyampah saya, nak bagitahu nama dia tak sanggup pulak, sebab ramai la jugak customer dia, hmm aku harap lah ko betobat. keh3.

kesimpulannya : berhati hati ketika beli secara online, cek 1 persatu detail dia. jangan jadi cam saya :P

tak pun, nak selamat, pakai beg kertas ni je kan. ha3.



2 comments:

Unknown said...

Hahahaha... xpe2 pngalaman tu..

cam tu la jd customer on9. kalau nak beli tu kene tgk jugak website. femes ke x.. hehe kalo femes tu insyaallah barang pon ok, kalo kureng tu emm paham paham la. Biase la kalo org niage msti tepek pic yg lawa2 je, promote pon yg bek2 so as customer kne bijak memilih hehehehe..

jadilah pengguna bijak.. acececece @_@

azi said...

ok cik anis.. ncht mu den akn pki. hi2.