Friday, June 8, 2012

Azams

assalamualaikum :)

saya buat nazar kepada diri sendiri. saya cukup takut sebab saya tak pasti saya akan mematuhi atau hmm... tidak.


first resolution- berusaha paaaaling sangat sangat jadi anak, perempuan and hamba Allah yang solehah.
saya nak jadi seorang perempuan cantik luar dan dalam supaya Allah redha akan hidup saya.

resolution kedua ialah untuk lebih outspoken dan bersosial.


since primary school saya hanya berkawan dengan kawan yang sama sampai tak nak kawan dengan classmates yang lain. be it a guy or a girl. asyik asyik class, makan, pergi toilet dengan orang yang sama je. many thought that i'm a arrogant girl. who doesn't even smile bila jumpa orang. damn!! dulu macam malas nak ambik kisah but now, i really think i need to speak to people. perlu! satu lagi, kawal kemarahan. kena banyak banyak bersabar. 

resolution ketiga ialah untuk mengosongkan senarai kebencian.

seperti biasalah, i hate a lot of things in my life.

morning class, homework, some colleagues, copied assignments, copied my past year question..bla..bla..

semua kena kosongkan. baru tenang hati.


fourth resolution- soulmate.


gatal betul. ha3.

sapa yang tak nak kawin kan.
btw, the only thing i'll work on is sembahyang and berdoa to Allah s.w.t.  semoga He guide us to the truthful way of finding each other. may He take care of you every single day you live.
may He ease everything for both me and you.
berhenti mencari jodoh. biarlah jodoh yang cari kita.


setakat ni, tulah dia saya punya azams. oh satu lagi ialah nak kumpul pointer tinggi-tinggi. hi3.