Sunday, June 17, 2012

Selamat Hari Bapa

assalamualaikum :)

Selamat Hari Bapa kepada ayah saya.. 

ayah yang sangat sayangkan anak anak dia. ayah mana yang tak sayangkan anak anak dia kan. ayah yang tak boleh lihat anak anak dia baik girl or boy sedih, menangis nakkan sesuatu or sedih, menangis pasal sesuatu.. dia akan turut sedih and akan cuba bantu. huu.. 

ayah yang selalu memenuhi kehendak anak dia sorang ni daripada kecil lagi walaupun anak dia sorang ni degil *tapi degil kadang kadang je. degil bertempat la. ahaks! in sha Allah anak mu ini akan berubah ke arah yang lebih baik. ayah yang tak boleh tengok anak anak dia sakit.. terus je resah, gelisah nak bawa pergi klinik.  

dia lah ayah saya.. Mohd Noor. ayah saya Mohd Noor. ya Allah.. lindungi ayah ku di mana saja dia berada. ampunkan la segala dosa ayah ku. berilah kebahagian kepada ayah ku. dan kabulkanlah doa ayah ku ya Allah.. amin3, ya robb..

saya sayang ayah. saya bersyukur dapat ayah macam ayah saya. 
beryukur sangat sangat.

terima kasih ALLAH sebab anugerahkan saya seorang bapa yang penyayang macam ayah saya.
semoga ayah dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki. amiiin! 
to ayah, I LOVE YOU!!!

SELAMAT HARI BAPA kepada semua bapa di dunia. 


No comments: