Friday, June 22, 2012

Risau.. terus berdoa..


assalamualaikum :)

nak cerita pasal tajuk entry ni. sebenarnya... saya dalam keadaan yang tak stabil. tapi saya selalu positif ! and takkan biarkan perasaan risau tu terus ada dalam diri saya ni. huu... berkenaan dengan result exam sebenar nya. huu... risau sangat. mudah mudahan pointer saya meningkat. amiiiin... and of cos untuk myself. kuatkan semangat AZI! in sha Allah... semuanya akan seperti yang saya harapkan! n taaa daaaaaa..!!!

HAPPY BIRTHDAY ADIK ALIFF!!! 

hari ni 22th June 2012 !!! birthday adik bongsu saya aliff yang ke 6 ! muda lagi ni !! hi3.... ucapan dari kakak mu the one n only sister...

selamat hari lahir.. semoga adik dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki. semoga adik jugak berjaya dengan cemerlang dalam pelajaran. semoga kita sekeluarga akan sentiasa mendapat keberkatan dari Yang Maha Esa..! I LOVE YOU SSOOOOO MUCH!!!! 

nak stop dah. huu... allahummasolliala sidina Muhammad. SELAMAT HARI LAHIR MUHAMMAD ALIFF AIMAN.

2 comments:

Unknown said...

Hb budak tecik ^^

azi said...

tq.. kakak dio tolg reply.