Tuesday, July 23, 2013

I'm Officially 23 Years Old :)

assalamualaikum w.b.t :)

semalam iaitu 22 julai merupakan hari lahir saya yang ke 23. omg..! 23 suda.. hee ~

terima kasih di atas ucapan ucapan sempena ulang tahun kelahiran saya yang diberikan oleh nabila, anis, tasha, diana, adda, aklima, mak sedara di n.9 iaitu m.dek, sepupu sepupu yang sporting iaitu shazila, along dan abe sham, kawan kawan 1 batch di kolej dan kawan kawan yang lain. sayang semua <3

alhamdulillah, saya masih lagi dihidupkan oleh Allah Taala sehingga ke usia ini, pada saat ini dan menyampaikan umur saya pada bulan Ramadhan kali ini.

overall, I received around 40 which birthday wishes posted on my timeline, PM kat my fb, messages birthday di phone dan di WhatsApp. tenQ so much untuk kawan kawan yang wish birthday.. 

seronok sangat sebab ada kawan kawan yang masih ingat. saya tidak letak tarikh birthday saya di fb. sebab bagi saya daripada dulu lagi maklumat seperti itu dan sesetengah yang lain lagi perlu di ketahui oleh orang yang rapat atau berkawan atau pernah berkawan dengan saya sahaja. bila orang tanya pun errkk.. susah nak jawab. kalau jawab 'biar la, tak penting pun' tak pun 'hang cari sendiri. baru mencabar' ha3.. *statement mintak penampar je kan. ha3.. 

btw, sayang kamoo semua :